کابران عزیز وبسایت adl برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه کاور نگه دارنده پتو و لباس آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه کاور نگه دارنده پتو و لباس


کاور نگه دارنده پتو و لباس، قابلیت مشاهده محتویات داخل بقچه بدون نیاز به باز کردن. امکان نگهداری پتو، لباس، رخت خواب های کوچک و ... قابلیت تاشدن و نگهداری در کمترین فضا ...
کاور نگه دارنده پتو و لباس ، محصولی با طراحی نوین ، زیبا و در عین حال بسیار کاربردی تر از نمونه های مشابه ساده می باشد. این بقچه از جنس پارچه و به صورت مکعبی شکل طراحی و تولید شده است. مکعبی بودن بقچه باعث به وجود آمدن محفظه ای آماده برای نگهداری لوازم شده، بنابراین به سادگی می توان در صورت نیاز آن را باز و مورد استفاده قرار داد بدون نیاز به انجام هر کار اضافه دیگری. درب بقچه در قسمت بالای آن قرار داده شده که با استفاده از یک زیپ به آسانی باز و بسته می شود. با این تفاصیل می توان بقچه لباس پارچه ای را محصولی کاربردی با امکان استفاده سریع و آسان در صورت نیاز دانست.


مطالب مرتبط

فروش ویژه دستبند چرم طرح طهران
فروش ویژه پالس اکسیمتر سنجش اکسیژن و ضربان قلب
فروش ویژه چراغ خورشیدی دیواری Solar Light
فروش ویژه فیلتر تصفيه آب SWS
فروش ویژه ست گردنبند عاشقانه Boy and Girl
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید